Splošni pogoji spletne trgovine FaunaFlyShop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino FaunaFlyShop (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Fauna Flyfishing, Matej Gartnar s.p., matična številka: 8721548, davčna številka: SI61807958, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali FaunaFlyShop).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine FaunaFlyShop, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med FaunaFlyShop in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Fauna Flyfishing, Matej Gartnar s.p.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Fauna Bled.
Kupoprodajna pogodba med FaunaFlyShop in kupcem je v spletni trgovini FaunaFlyShop sklenjena v trenutku, ko FaunaFlyShop kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za FaunaFlyShop kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku FaunaFlyShop.
Spletno mesto FaunaFlyShop omogoča naslednje načine plačila:
· z nakazilom na račun Fauna Flyfishing, Matej Gartnar s.p. po ponudbi/predračunu
· Po povzetju s plačilom gotovine dostavni službi (do 420,00 Eur z DDV)
· Preko ponudnika plačilnih storitev podjetja PayPal Ltd.
FaunaFlyShop – Fauna Flyfishing, Matej Gartnar s.p., ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. FaunaFlyShop lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
FaunaFlyShop v čim krajšem roku (1-3 dni od potrditve naročila) artikle pripravi in odpošlje. V primeru osebnega prevzema o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 041633147 ali po e-mailu na naslov info@fly-fishing-slovenia.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: fauna@faunabled.com.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov Fauna Flyfishing, Cesta Svobode 12, 4260 Bled ali ga na ta isti naslov osebno prinese med delovnem časom prodajalne.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe ter kratka pisna potrditev vračila s strani kupca se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
· za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov .
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira FaunaFlyShop, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije d.d., ki bo kupcu dostavila naročeno blago v predvidenem roku 1-3 delovnih dni od dneva potrjenega naročila. FaunaFlyShop si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Prav tako FaunaFlyShop ne prevzema odgovornosti, če izbrana dostavna služba zaradi višje sile ne more dostaviti blaga v predvidenem roku navedenem v tem členu. Cena standardne dostave (na dom v 2-5 dni) znaša 3,95 €. V ceno je vključen DDV. Naročila nad 50,00 Eur so dostavljena brezplačno!
Spletno reševanje sporov
Evropska spletna platforma za spletno reševanje sporov je enotna vstopna točka, ki potrošnikom in trgovcem v EU omogoča reševanje sporov v zvezi z domačimi in čezmejnimi spletnimi nakupi .
FaunaFlyShop se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.